vrijdag 1 januari 2010

Khop Khun Khrap Martijn, tot ziens Thailand, 2 januari 2010



Ons laatste ontbijt plus.
Lekker treuzelen.
Inpakken.
Straks nog een laatste fiets rondje door Chiang Khong met Martijn, afscheid nemen van Alen Bate en Wolfgang met zijn vrienden en om 3 uur met de bus naar Chiang Mai en Martijn uitzwaaien en uitgewaaid worden door Martijn. Wat na genieten en alles laten zakken, dat is het programma voor mijn laatste volle dag in Thailand.
's middags van Chiang Khong naar Chiang Mai met een stop bij de witte Tempel, waar het in verband met de vakantie van de Thai veeel drukker is dan toen Martijn en ik er op eerste kerstdag waren en waar ik nu mijn eigen soupje bestel. Na 6 uur onderweg te zijn geweest ben ik dan weer op de plek waar Martijn en ik zijn begonnen: het Chiang Mai Gate Hotel.


Khop Khun Khrap,Martijn!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten