zondag 6 december 2009

nog ruim een week

Het is aftellen geblazen. Nog ruim een week en dan ga ik mijn zoon achterna die nu al 5 weken door ZO Azie fietst.
En wat mooi! Martijn die een half jaar op de fiets door Azie trekt nodigt mij uit om enkele weken met hem te gaan fietsen! Leuker kun je je als vader niet wensen!
We zullen elkaar treffen in Singapore en vliegen dan samen met onze fietsen naar Chiang Mai in Noord Thailand voor een fietstocht door de 'Gouden driehoek'.

Ik vertrek vanaf Schiphol 15 december. Annie en Renske gaan me brengen.
Nog een weekje werken, dan inpakken en wegwezen....

het aftellen is begonnen!

2 opmerkingen:

  1. Hey Pa, cool, je hebt een blog!! Als we straks maar niet achter 2 PC's zitten in een of ander tropisch oord :-)

    NOG 6 DAGEN!!! :-)

    M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig heb jij maar een PC bij je...

    BeantwoordenVerwijderen